1) Upoznavanje sa Centralnim registrom obaveznog socijalnog osiguranja:
- Upoznavanje sa sajtom CR-a.
- Upoznavanje sa zakonskom regulativom koja uređuje rad CR-a i oblast obaveznog socijalnog osiguranja.
2)Potrebni preduslovi za korišćenje Portala CR-a
- Kvalifikovani elektronski sertifikat.
- Ovlašćenja za rad na Portalu CR-a.
3)Praktičan rad na Portalu CR-a; obuka se vrši na testnom Portalu CR-a :
- Prijava: Objašnjenje načina popunjavanja elektronske prijave, obavezna polja i slanje prijave u bazu CR-a; Pregled, čuvanje i štampanje MA obrasca
- Prijava članova porodice: objašnjenje načina prijavljivanja i odjavljivanja na obavezno socijalno osiguranje osiguranih lica
- Pregled/Promena/Odjava: objašnjenje dozvoljenih radnji kroz ovu funkcionalnost, pregled zaposlenih, korisnički nalog, opšti podaci
- Promena – objašnjenje dozvoljenih radnji kroz ovu funkcionalnost
- Storniranje pogrešno unete prijave
4) Najčešće greške koje se javljaju u radu na Portalu Centralnog registra.Detaljan prikaz do sada uočenih problema sa kojima se susreću obveznici prilikom rada na Portalu CR-a.Sa prikazom rešenja uočenih problema.
5) Objašnjenje funkcija i ostalih usluga koje pruža Centralni registar (pregled i funkcionalnosti sajta CR-a): pristup informacijama od javnog značaja, izdavanje Uverenja u cilju ostvarivanja prava na povraćaj dela poreza i doprinosa.
6) Analiza spornih situacija kroz primer prijave, promene, odjave, prijave i odjave osiguranog lica kao i pregled željenog M obrasca.
7)Upoznavanje sa novinama na Portalu CR-a
- Novi izveštajni sistem na Portalu CR-a .Praktični prikaz preuzimanja izveštaja o zaposlenim sa Portala CR-a.
- Automatska overa zdravstvenih kartica.Preuzimanje izveštaja i pojašnjenje svih spornih situacija ,vezanih za automatsku overu zdravstvenih kartica.
8) Diskusija vezana za sugestije koje se odnose na unapređenje Portala Centralnog registra.

Po završetku treninga polaznik je osposobljen da:
- Uspešno putem portal CR-a elektronskim putem sprovodi prijave/odjave/promene na obavezno socijalno osiguranje.
- Efikasnije prepoznaje i rešava probleme;
- Brže i efikasnije radi na Portalu Centralnog registra;
- Bolje razume tehničke probleme vezane za sertifikate.
INFORMACIJE I PRIJAVLJIVANJE:
- Kotizacija iznosi 9.500 dinara (Savet nije u sistemu PDV-a) i obuhvata nastavu, nastavni materijal, osveženje u pauzama i koktel za učesnike.Odobravamo popust od 5% za rane upalte, kao i dodatni popust za više učesnika iz iste organizacije.
- Nakon završetka seminara, svi učesnici dobijaju odgovarajući Sertifikat Savet.
- Obrazac prijave možete preuzeti ovde. Prijavu ćete izvršiti tako što ćete nam dostaviti popunjen prijavni formular na obrazovanje@bsavet.rs ili nas možete kontaktirati na telefone +381 11 655 83 05 ili 064 821 33 20.
|