Informacije obuke
- WEBINAR:27.1.2021. godine od 10h
- Predavači:Olga Zorić i Vojkan Stanković (detalji na stranici)
- Kotizacija:10.500,00 (+PDV)
- NOVOGODIŠNJI POPUST:I u ovom terminu - 15% za sve prijave;
Akt o IKT bezbednosti – izrada i dopunjavanje
uz gotove i konkretne dokumente sa primerima prilagođenim delatnosti svake organizacije iz koje su polaznici
Primena Zakona o izmenama i dopunama Zakona o informacionoj bezbednosti (“Sl. glasnik RS”, br. 77/2019) je u potpunosti i detaljno definisana nizom podzakonskih akata koji su usvojeni u ovoj godini: Pravilnik o podacima koje sadrži evidencija operatora IK sistema od posebnog značaja (“Sl. glasnik RS”, br. 9/20); Uredba o postupku obaveštavanja o incidentima u IK sistemima od posebnog značaja (“Sl. glasnik RS”, br. 11/20), Uredba o bezbednosti i zaštiti dece pri korišćenju IKT (“Sl. glasnik RS”, br. 13/20); Pravilnik o vrsti, formi i načinu dostavljanja staatističkih podataka o incidentima u IK sistemima od posebnog značaja (“Sl. glasnik RS”, br. 76/20), kao i prošlogodišnja Uredba o utvrđivanju Liste delatnosti u oblastima u kojima se obavljaju delatnosti od opšteg interesa i u kojima se koriste IK sistemi od posebnog značaja (“Sl. glasnik RS”, br. 94/19).
Ova podzakonska rešenja su propisala:
- način vršenja službene prijave poslovne organizacije u republički evidenciju operatera IKT sistema od posebnog značaja
- procedure i način izveštavanja Operatera IKT sistema ka nacionalnom CERT-u
- prijavu incidenata na Portal CERT i način korišćenja
- postupke obaveštavanja o incidentima – zašto / kad / kako
- način dopune i izmena postojećeg ili izradu novog Akta o IKT bezbednosti
- inspekcijski nadzor sa kontrolnim listama po ovom Zakonu
Nakon obuke, polaznici će biti osposobljeni da sagledaju trenutnu informatičku organizovanost svoje radne organizacije i odrede neophodne korake u daljem razvoju i investicijama, započnu samostalnu izradu sopstvenog internog akta kao i pratećih procedura, koristeći dobijeno znanje ali i konkretne dokumente sa primerima koje će dobiti na samoj radionici, usklade svoja postupanja pri ispunjenju novih zakonskih obaveza do mogućnosti početka operativnog rada bezbednosnog postupanja u skladu sa celom državnom strukturom IB.
Predavači:
- Olga Zorić, konsultant zaorganizaciju rada i korporativnu bezbednost
- Vojkan Stanković, IT konsultant za elektronsko poslovanje i IKT bezbednost
NASTAVNI PROGRAM
1) Pravni statusi i osobine zakona i podzakonskih akata
- Zakonski okvir IT poslovanja u oblasti IB
- Izmene i dopune koje donosi nacrt novog Zakona o izmenama i dopunama Zakona o IB kao i sva podzakonska akta
2) Šta su zakonske obaveze i kako ih ispuniti
- Detalji osnovnog, dopunskog Zakona i podzakonskih akata i objašnjenje obaveza njihove primene u zavisnosti od ustanova i preduzeća odakle dolaze pozalnici radionice
- Dostavljanje Prijave Operatera u republičku evidenciju
- Detalji postupka prijave Incidenata
- Rad na Portalu CERT-a
3) Izrada i dopuna Akta o IKT bezbednosti
- Na koji način i u kojim segmentima je potrebno dopuniti postojeći Akt o IKT bezbednosti i kako izraditi novi
- Varijante Akta prilagođenog poslovnim orgnaizacijama polaznika radionice (zajednički rad uz korišćenje prilagođenog pisanog materijala za svakog polaznika)
- Organizacija i izvršenje Godišnje provere usklađenosti primenjenih mera zaštite
4) Koordinacija rada na poslovima implementacije Zakona
- Koordinisanost sa Zakonom o zaštiti podataka o ličnosti
- Koje procedure, postupanja i odluke treba doneti u cilju operativnog postupanja
- Koje su najveće moguće greške u implementaciji i kako ih izbeći
- Inspekcijskih nadzor i Kontrolne liste
(program u PDF formatu možete preuzeti OVDE )
Kotizacija i popusti:
Kotizacija za obuku iznosi 10.500 dinara (+PDV) i obuhvata nastavu i nastavni materijal.
U okviru tradicionalne akcije NOVOGODIŠNJIH POPUSTA, samo u ovom terminu odobravamo 15% popusta na sve prijave.
Obrazac prijave možete preuzeti ovde. Prijavu ćete izvršiti tako što ćete nam dostaviti popunjen prijavni formular na obrazovanje@bsavet.rs
Za sve dodatne informacije možete nas kontaktirati: 011/655 83 05 064/821 33 22