Praktičan rad na Registru zaposlenih kod korisnika javnih sredstava
OBUKA ZA PRAKTIČAN RAD NA REGISTRU ZAPOSLENIH, IZABRANIH, IMENOVANIH, POSTAVLJENIH I ANGAŽOVANIH LICA KOD KORISNIKA JAVNIH SREDSTAVA Centralni registar obaveznog socijalnog osiguranja (CROSO) od 1. januara 2021. godine nadležan je za vođenje Registra zaposlenih, izabranih, imenovanih, postavljenih i angažovanih lica kod korisnika javnih sredstava. Na našem treningu osposobićete se da uspešno, putem Registra CR-a, elektronskim […]
DetaljnijeKadrovska evidencija zaposlenih
KADROVSKA EVIDENCIJA (NEOPHODNA DOKUMENTACIJA ZAPOSLENIH I NJENO SISTEMATIZOVANJE U DOSIJEU) I DOKUMENTACIJA KOJU SU DUŽNI DA IMAJU POSLODAVCI U SKLADU SA PROPISIMA U OBLASTI RADNIH ODNOSA I BEZBEDNOSTI I ZDRAVLJA NA RADU Predavač je ekspert za oblast radnih odnosa i bezbednosti i zdravlja na radu sa dugogodišnjim inspekcijskim i nastavnim iskustvom. PROGRAM RADIONICE: […]
DetaljnijeUpravljanje otpadom – novi propisi
U oblasti upravljanja otpadom, usvojeni su novi podzakonski akti koji bliže definišu nove mogućnosti za upotrebu otpadnih materija, kroz registraciju nus proizvoda i kraj statusa otpada, a u oblasti posebnih tokova otpada, usvojeni su novi podzakonski akti koji bliže definišu upravljanje medicinskim i farmaceutkim otpadom, ali i drugim podtokovima medicinskog otpada. Od 2020. godine, u […]
DetaljnijeNovi propisi iz oblasti BNR – mere za bezbedan rad od kuće
Propisi objavljeni u “Službenom glasniku RS”, brojevi 151 od 15.decembra 2020, 152 od 18. decembra 2020, 153 od 21. decembra 2020, 156 od 25. decembra 2020, 158 od 29. decembra 2020, 1 od 11. januara 2021. Pravilnikom o preventivnim merama za bezbedan i zdrav rad za sprečavanje pojave i širenja zarazne bolesti (“Sl. glasnik RS” […]
DetaljnijeJedinstveni informacioni sistem prosvete u predškolskim ustanovama
Internom uredbom Ministarstva prosvete, uvedena je obaveza za sve ustanove predškolskog obrazovanja i vaspitanja da unesu grupu podataka u novi informacioni sistem Ministarstva – Jedinstveni informacioni sistem prosvete (JISP). Naša radionica ima za cilj da pomogne svim ustanovama u ispunjenju ove obaveze prikazom načina i metoda pravilnog unosa traženih podataka. Napominjemo da je mart mesec […]
DetaljnijeOnline selekcija i regrutacija kandidata
Ako planirate nova zapošljavanja, a nemate mnogo vremena da selekciju kandidata radite licem u lice, ili ste zbog pandemije i epidemioloških mera opredeljeni za on line komunikaciju sa kandidatima, na našem vebinaru dobićete praktične smernice i uputstva za vođenje online intervjua, instrukcije za procenu veština kandidata i primenu drugih online alata koji će Vam omogućiti da uspešno procenite njihove […]
DetaljnijeDevizno poslovanje – kontrola i izveštavanje
Prelaskom kontrole na Narodnu banku Srbije, u devizno poslovanje rezidenata i nerezidenata su uvedeni i određeni novi aspekti njenog sprovođenja. Pored toga, kroz više podzakonskih propisa o deviznom poslovanju, rezidentima su nametnute brojne obaveze izveštavanja, koje se vrši po različitim osnovama, na različit način i u različitim rokovima. Cilj vebinara je da se polaznici upoznaju sa […]
DetaljnijeOrganizacija rada i mobing u uslovima pandemije
ORGANIZACIJA RADA U USLOVIMA PANDEMIJE U KANCELARIJI I RADA OD KUĆE, MOBINGOVANJE “NA DALJINU”, VANSUDSKO REŠAVANJE RADNIH SPOROVA Nastava je organizovana i podeljena u tri tematske celine (organizacija rada; mobing; vansudsko rešavanje radnih sporova), koje su sve usko povezane i utiču / proističu jedna iz druge. Radi se kroz interaktivnu komunikaciju, uz analizu primera i […]
DetaljnijeŠifarnik zanimanja i novine na portalu CROSO
Ako još niste izvršili zakonom propisane izmene, organizujemo obuku u novom terminu! Na snagu je stupio Zakon o izmenama i dopunama Zakona o Centralnom registru obaveznog socijalnog osiguranja (Službeni glasnik RS br.91/2019.) kojim se do kraja 2020. godine produžava ažuriranje podataka. Podnosioci Jedinstvene prijave su dužni da u roku od godinu dana od dana početka […]
DetaljnijeIzrada završnog računa za pravna lica i preduzetnike
U skladu sa članom 25. Zakona o računovodstvu, pravna lica i preduzetnici su u obavezi da sastavljaju redovne godišnje finansijske izveštaje na kraju poslovne godine. Pripremili smo jednodnevnu obuku koja će učesnike da upozna sa njihovim obavezama prilikom izrade Završnog računa, problemima i nedoumimcama koje mogu da se pojave prilikom izrade istog, kao i načinima […]
DetaljnijePoslovanje javnih preduzeća
Zbog svog ogromnog značaja i izuzetnosti u izvršavanju poslova i zadataka, javna preduzeća su se našla u mnogim zakonskim propisima, počev od matičnog zakona, preko većeg broja zakona koja u svom sadržaju tretiraju poslovanje javnih preduzeća i njihove obaveze za primenom istih. Vrlo često je prilično komplikovano usaglašeno primeniti sve ove zakonske odredbe, i izbeći […]
DetaljnijeAkt o IKT bezbednosti – izrada i dopunjavanje
NOVI TERMIN! Kako da izradite Akt o IKT bezbednosti; Kako da dopunite postojeći Akt, a sve u skladu sa novim podzakonskim propisima? Na našoj radionici koju realizujemo 27.1.2021, osim obuke dobićete i gotove i konkretne dokumente sa primerima prilagođenim delatnosti svake organizacije iz koje su polaznici.
DetaljnijeZa naručioce: Izrada plana JN i druge aktuelnosti iz primene novog ZJN
Idući u susret izradi plana javnih nabavki za 2021. godinu, Balkanski savet organizuje praktičnu radionicu posvećenu upravo ovoj temi, uz poseban deo posvećen drugim aktuelnostima u primeni novog Zakona sa aspekta naručilaca. Predavači su eksperti Kancelarije za javne nabavke: Olivera Rajković, rukovodilac Grupe za finansijsko-materijalne poslove Dragana Marić, rukovodilac Grupe za ispitivanje osnovanosti za […]
DetaljnijeEvidencija i izveštavanje o javnim nabavkama na koje se Zakon ne primenjuje
Obaveza evidentiranja podataka odnosi se i na javne nabavke na koje se Zakon ne primenjuje, i to do visine utvrđenih pragova. Naručioci imaju obavezu da zbirno objave podatke do 31. januara 2021. godine! Iz tog razloga, organizujemo obuku specijalizovanu za naručioce koja će se baviti upravo vođenjem evidencija i izveštavanjem po osnovu ove vrste javnih nabavki.
DetaljnijeBudžetski sistem – planiranje, izvršenje, izveštavanje
Javna sredstva, sredstva poreskih obveznika, su na raspolaganju i pod kontrolom Republike Srbije, lokalnih vlasti i organizacija za obavezno socijalno osiguranje. Po obimu su veoma značajna, a po trošenju veoma rizična. Veliki broj institucija, korisnika sredstava budžeta i organizacija za obavezno socijalnon osiguranje (preko 10.000), brojni zakonski i podzakonski propisi, nabavljanje za drugog i trošenje […]
DetaljnijePrimena podzakonskih akata Zakona o računovodstvu
Ova trodnevna obuka je namenena računovođama iz privrednih društava, drugih pravnih lica i pružalaca računovodstvenih usluga, revizorima, poreskim inspektorima, državnim revizorima i svim drugim licima koja u svom poslu morjau da primenjuju podzakonska akta doneta na osnovu Zakona o računovodstvu (“Službeni glasnik RS”, broj 73/2019). Polaznici obuke će dobiti sve informacije o podzakonskim aktima koja […]
DetaljnijeNove obaveze poslodavaca u suzbijanju COVID 19
Od početka pandemije koja je u Srbiji proglašena 19. marta 2020. godine, donet je niz normativnih akata koji regulišu postupanje u uslovima pandemije, a u cilju sprečavanja širenja bolesti i zaštite zdravlja stanovništva. U poslednja dva meseca, tri akta su izmenjena usvajanjem novih obaveza za poslodavce: Uredba o merama za sprečavanje zarazne bolesti COVID-19 Pravilnik […]
DetaljnijeUpravljanje medicinskim otpadom u uslovima pandemije
NOVI TERMIN! U oblasti upravljanja medicinskim otpadom, doneta su nova podzakonska akta koja propisuju način i postupak upravljanja svim podkategorijama medicinskog otpada, a sa posebnim osvrtom na farmaceutski otpad. Učesnici seminara će dobiti značajne informacije koje se tiču prava, obaveza, odgovornosti svih subjekata sistema upravljanja svim tokovima medicinskog otpada. Poseban deo seminara je posvećen upravljanju […]
DetaljnijeManipulacija na radnom mestu
“Da li imate problema sa autoritetom?” (Ne usuđuj se da mi se suprotstaviš) “Naš mladi kolega polako napreduje, ali je još dug put pred njim” (Ne ističi se, nikad nećeš biti bolji”) […]
DetaljnijeIS Dositej – Novi Pravilnici
NOVI TERMIN! Objavljeni su novi pravilnici za obračun škola u novoj školskoj 2020/2021. godini (“Sl. glasnik RS” 106/20 od 7.8.2020. godine). Sa njima, direktore škola i njihove saradnike čeka niz aktivnosti koje su vezane za IS Dositej a koje su dužni da urade: na koji način proračunati broj izvršilaca u skladu sa novim pravilnicima ali […]
DetaljnijeZa ponuđače – Portal javnih nabavki
Zašto obuka za ponuđače? Zbog značajnih razlika i specifičnosti korišćenja novog Portala od strane naručilaca i ponuđača, a nakon uspešno realizovane radionice za naručioce, sada realizujemo radionicu posvećenu isključivo potrebama ponuđača, na kojoj će biti objašnjeno, korak po korak, registracija i kompletan postupak rada na novom Portalu javnih nabavki. Osim ponuđača, ova obuka se odnosi […]
DetaljnijeeFaktura – Rad sa elektronskim računovodstvenim ispravama
NOVI TERMIN! Koja je zakonski prihvatljiva forma na kojoj se zasniva eFaktura i kako je oformiti? Koje su odluke u preduzeću neophodne da bi eFaktura počela da se koristi? Na koji način organizovati slanje i prijem eFakture? Koje računovodstvene isprave mogu a koje ne mogu imati elektronsku formu? Koji su problemi u realnoj primeni elektronskih […]
DetaljnijeNovčana primanja u vreme pandemije – obaveze i prava
U uslovima vanrednog stanja pojavila su se brojna pitanja vezana novčana primanja i rad od kuće kako za zaposlene tako i za poslodavce. Uz eksperta iz ove oblasti, na radionici 21.10.2020, pokušaćemo da Vam pružimo odgovore i instrukcije za njihovo rešavanje u skladu sa zakonskim propisima kao i više informacija o Uredbi o programu za […]
DetaljnijeZa naručioce: Zakon o javnim nabavkama
Zbog specifičnosti posla i velikog broja sugestija, Balkanski savet oglašava seminar koji će se baviti isključivo primenom Zakona o javnim nabavkama za naručioce. Predavač: Ljubinka Kovačević, ekspert sa dugogodišnjim radnim iskustvom u oblasti javnih nabavki, kako u pogledu obavljanja konsaltinga vezanog za primenu Zakona, tako i u pogledu velikog broja uspešno održanih obuka za službenika za […]
DetaljnijeIS Dositej – novi pravilnici za obračun škola
U saradnji sa Institutom za ekonomsku diplomatiju, 9. oktobra realizujemo webinar, na kom će stručnjaci za primenu IS Dositej (savetnik iz nadležnog ministarstva i ekspert za e-poslovanje), dati uputstva, odgovoriti na pitanja, posavetovati svakog polaznika koje bi postupanje bilo najadekvatnije za njihov slučaj, kao i dati dodatne pravno-ekonomske savete.
DetaljnijePortal javnih nabavki za naručioce
Zbog značajnih razlika u upotrebi Portala javnih nabavki za naručioce i ponuđače, organizujemo obuku za rad na Portalu specijalizovanu za naručioce. Obuka će se realizovati 24. septembra 2020. godine sa početkom u 16 časova. Na preporku predavača, a zbog specifičnosti same materije, nastava će biti realizovana u formi webinara. Predavači su eksperti Kancelarije za javne […]
DetaljnijeRačunarske prevare – Zaštita tokom rada od kuće
Tokom pandemije sve više je primera računarskih prevara. Iz tog razloga važno je da se upoznamo sa pojmom prevare i socijalnog inženjeringa odnosno bolje razumemo važnost prevencije i zaštite tokom rada od kuće. Ovu aktuelnu oblast vezanu za ekonomsku i ličnu bezbednost prezentiraće, 17. septembar 2020, Slobodan Stojadinović, IT ekspert Ministarstva spoljnih poslova RS. PROGRAM […]
DetaljnijeŠifarnik zanimanja i novine na Portalu CROSO
Na on-line radionici koju realizujemo 03.septembar, kroz praktičan prikaz predavača, upoznajte se sa novim načinom izveštavanja, preuzimanjem izveštaja i drugim novinama na portalu Centralnog registra obaveznog socijalnog osiguranja kao i sa Novim šifarnikom zanimanja.
DetaljnijeZnačaj zaštite od požara – Obaveze poslodavaca
03. septembar 2020. WEBINAR
Za Plan zaštite od požara i Pravila zašite od požara važna je saglasnost Ministarstva unutrašnjih poslova kojom se potvrđuje punovažnost dokumenata. Svi subjekti zaštite od požara moraju imati planove evakuacije i uputstva za postupanje u slučaju požara. Planovi i uputstva moraju biti istaknuti na vidljivom mestu. Svakako jedna od najvažnijih obaveza za poslodavce jeste osposobljavanje zaposlenih iz oblasti zaštite od požara. Program osnovne obuke donosi poslodavac po pribavljenoj saglasnosti Ministarstva.
Novi podzaкonsкi aкti iz oblasti JN; Portal javnih nabavкi – Put кroz otvoreni postupaк javne nabavкe
Od 1. jula 2020. Portal javnih nabavki je počeo sa radom, a novi Zakon o javnim nabavkama je ušao u punu primenu. Novi Zakon o javnim nabavkama uvodi potpuno novi način sprovođenja posutupka javne nabavke kroz novi Portal javnih nabavki. Portal predviđa da se i otvaranje ponuda obavlja elektronskim putem, što doprinosi povećanju poverenja privrednih […]
DetaljnijeBolovanje – pravo i zloupotreba prava iz radnog odnosa
WEBINAR 18. avgust 2020.
Kako da utvrdite, odnosno dokažete da li se radi o korišćenju prava ili zloupotrebi istog, i kako da postupite u skladu sa zakonskim propisima, čućete na radionici koja je koncipirana kao rezultat prakse Inspektorata za rad Republike Srbije, odnosno najčešćih zahteva koje inspekcija rada rešava u upravnom postupku, po zahtevu kako zaposlenih tako i poslodavaca.
Novi propisi u oblasti upravljanja otpadom
WEBINAR 07. avgust 2020. Usvojenim zakonskim rešenjima, čija primena je počela od 01. januara 2020. godine, omogućen je transparentan proces za efikasno prevođenje otpada u sirovine i više ne podleže pod Zakona o upravljanju otpadom. Seminar je namenjen: Subjektima – proizvođačima otpada i licima odgovornim za upravljanje otpadom, subjektima čija je delatnost tretman otpada, direktorima I menadžerima javnih komunalnih preduzeća.
DetaljnijeNovčana primanja zaposlenih; Obaveze i prava poslodavaca i zaposlenih;
WEBINAR 15. septembar 2020.
U uslovima vanrednog stanja i pandemije pojavila su se mnogobrojna pitanja kako za zaposlene tako i za poslodavce, a vezana za zarade i rad od kuće. Uz eksperta iz ove oblasti pokušaćemo da Vam pružimo odgovore i instrukcije za njihovo rešavanje u skladu sa zakonskim propisima.
Ciljna grupa: Predstavnici poslodavaca, odnosno ovlašćena lica za odlučivanje o pravima, obavezama i odgovornostima zaposlenih. Želimo Vam dobro zdravlje i uspešan rad.
Novi Portal javnih nabavki
WEBINAR 16. jul 2020. Usled novonastale situacije i zabrane okupljanja, obuka će biti realizovana putem Web platforme.
Od 1. jula 2020. Portal javnih nabavki počinje sa radom, a novi Zakon o javnim nabavkama ulazi u svoju punu primenu.
Ukoliko imate nekih nedoumica i dodatnih pitanja, pozivamo Vas da ih zajedno rešimo na našoj radionici.
Šifarnik zanimanja i novine na Portalu CROSO RSD sa popustom 6.800 (+pdv)
Na on-line radionici koju organizujemo 24. jula 2020, kroz praktičan prikaz predavača, upoznajte se sa novim načinom izveštavanja, preuzimanjem izveštaja i drugim novinama na portalu Centralnog registra obaveznog socijalnog osiguranja kao i sa Novim šifarnikom zanimanja.
DetaljnijeStavljanje u promet i upotreba dezificijenasa
Početak pandemije koronavirusa COVID 19 je otvorila brojna pitanja vezana za stavljaneje u promet i upotrebu dezificijenasa.
Osnovne smernice koje će pomoći u pronalaženju odgovora biće prezentovane na regionalnom savetovanju 27. juna 2020, u Beogradu.
Elektronski delovodnik – softver
U prodaji je novi proizvod načinjen u saradnji sa Institutom za ekonomsku diplomatiju - Softver za elektronski delovodnik - koji je rezultat višegodišnjeg rada i testiranja na velikom broju instalacija. Vrlo pristupačnom investicijom prilagodite svoju delatnost digitalnom okruženju i olakšajte svoje administrativno poslovanje.
DetaljnijeZakon o radu: Primena zakonskih rešenja. Novine, nedoumice i problemi u praksi sa popustom 7.350 + pdv
WEBINAR 20.05.2020. od 10h
U skladu sa novonastalom situacijom, zabranom okupljanja i zdravstvenim preporukama nadležnih organa, seminar će biti realizovan putem web platforme . O svim detaljima ćemo vas blagovremeno obavestiti. Želimo vam dobro zdravlje i uspešan rad!
Zakon o bezbednosti i zdravlju na radu
NOVI TERMIN 29. jun 2020. od 12h
Predlog novog Zakona o bezbednosti i zdravlju na radu ušao je u skupštinsku proceduru 2. decembra 2019. godine i očekuje se njegovo brzo usvajanje.
O svim detaljima ćemo vas blagovremeno obavestiti. Želimo vam dobro zdravlje i uspešan rad.
Novi Zakon o javnim nabavkama RSD 5.500 (+pdv)
WEBINAR 29.05.2020. od 13h
Donet je Novi Zakon o javnim nabavkama, koji je u primeni od 1. jula 2020. godine.
Šta aktere u javnim nabavkama očekuje u Novom zakonu, koje se novine očekuju, kako će se one odraziti na sprovođenje i učešće u postupcima javnih nabavki, učesnike će upoznati ekspert za javne nabavke na radionici 29. maja 2020. putem WEB PLATFORME.
Zloupotreba bolovanja sa popustom 7.350 + pdv
WEBINAR 27. maj 2020. od 10h
Šta poslodavac može/treba/sme da uradi u slučaju postojanja sumnje u zloupotrebu bolovanja, na koji način i u kojim rokovima? Može li neposredno da kontaktira izabranog lekara, drugi stručno-medicinski organ ili zdravstvenu ustanovu radi provere?Ukoliko imate nedoumice u vezi ovih i drugih pitanja, rešite ih kroz priktičan rad i preporuke naših predavača.
O svim detaljima ćemo vas blagovremeno obavestiti. Želimo vam dobro zdravlje i uspešan rad.
Šifarnik zanimanja i novine na Portalu CROSO
Na radionici koju organizujemo 11. juna, kroz praktičan prikaz predavača, upoznajte se sa novim načinom izveštavanja, preuzimanjem izveštaja i drugim novinama na portalu Centralnog registra obaveznog socijalnog osiguranja kao i sa Novim šifarnikom zanimanja.
DetaljnijeZakon o agencijskom zapošljavanju
Ciljna grupa: Predstavnici poslodavaca, odnosno ovlašćena lica za odlučivanje o pravima i obavezama i odgovornostima zaposlenih, zaposleni i sindikalni predstavnici koji rade na primeni zakona i drugih propisa. Cilj seminara: Upoznavanje sa novim Zakonom o agencijskom zapošljavanju koji je u primeni od 01. marta 2020. godine. Izuzetno, odredbe koje se odnose na uslove za rad […]
DetaljnijeObaveze izveštavanja o otpadu RSD 10.500
Rok za dostavljanje godišnjih Izveštaja o otpadu sa podacima za prethodnu godinu je 31.03.2020. Izveštaji se dostavljaju preko informacionog Sistema Nacionalnog registra izvora zagađivanja. Preko aplikacije informacionog sistema se redovno dostavljaju i dnevni izveštaji sakupljača otpada, kao i Dokument o kretanju opasnog otpada, odnosno Obrazac prethodnog obaveštenja o kretanju opasnog otpada. Svi izveštaji se dostavljaju […]
DetaljnijeNovi propisi u oblasti upravljanja otpadom -nusproizvod i prestanak statusa otpada-
Usvojenim zakonskim rešenjima, čija primena počinje od 01. januara 2020. godine omogućen je transparentan proces za efikasno prevođenje otpada u sirovine i više ne podleže pod Zakona o upravljanju otpadom čime je dat podsticaj merama prevencije stvaranja otpada kao obavezujućem aktu svih subjekata upravljanja otpadom.
DetaljnijeZaštita podataka o ličnosti u ustanovama obrazovanja
Opšte iskustvo dobre ISMS( Information security Managment System ) prakse ukazuje da su poslovni podaci i informacije primarno dobro štićeni, dok su podaci o ličnosti (lični podaci-LP) u velikoj meri „labavo tretirani“. Zato je EU „Opšta regulative za zaštitu podataka – GDPR (General Data Protection Regulation), objavljena 25.05.2016. sa grejs periodom od 2 godine i […]
DetaljnijeZdravstvena ispravnost i bezbednost hrane sa osvrtom na HACCP i ISO standarde
Novi Zakon o izmenama i dopunama Zakona o bezbednosti hrane (“Sl. glasnik RS”, br. 17/2019) koji će obezbediti visok nivo zaštite života i zdravlja ljudi i interesa potrošača, usvojen je 14. marta 2019. godine. Izmenama i dopunama Zakona uvodi se novi koncept kojim su obuhvaćeni svi sektori u lancu hrane: proizvodnju, skladištenje, transport hrane kao i maloprodaja. […]
DetaljnijeElektronstronsko kancelarijsko poslovanje
PROGRAM RADIONICE: Elektronsko poslovanje Koncepti elektronskog poslovanja Forme elektronskog poslovanja Modeli elektronskog poslovanja Model elektronske trgovine Aukcijski model Model portala Model sa dinamičkim određivanjem cena Modeli grupne kupovine Onlajn zajednice Infrastruktura elektronskog poslovanja Komponente IT infrastructure Internet i savremeno poslovanje Razvoj aplikacija elektronskog poslovanja u internet okruženju Računarstvo u oblaku Upravljanje digitalnim identitetima Infrastruktura javnih […]
DetaljnijeŠifarnik zanimanja i rad na Portalu CROSO
Do kraja 2019. godine poslodavci su u obavezi da ažuriraju podatke o zaposlenima prema novom šifarniku zanimanja odnosno od 1. januara 2020. godine koristiće se isključivo novi šifarnik koji obuhvata 3. 641 zanimanje, a lista je usklađena sa potrebama privrede i tržišta rada u Srbiji, kao i sa međunarodnim standardom. Ciljna grupa: Ovlašćena lica […]
DetaljnijePraksa Republičke Кomisije za zaštitu prava u postupcima javnih nabavki
Balkanski savet Vas poziva da prisustvujete obuci na kojoj će biti razmatrane teme koje su aktuelne u javnim nabavkama, a tiču se najnovije prakse Republičke komisije za zaštitu prava, kroz odluke koje ove institucije koje su donete u poslednjih godinu dana. Ključne teme: Кomunikacija u postupku javne nabavke Tehničke specifikacije adrovski i tehnički kapacitet za […]
Detaljnije